Liity ja tue

Jäsenenä…

• tuet apurahoin ja palkinnoin Turun yliopiston perustutkinto-opiskelijoita ja nuoria tutkijoita
  • pääset tutustumaan yliopistoon ja siellä tehtävään tutkimukseen
  • saat kotiisisa Turun yliopiston sidosryhmälehti Auroran

Jäsenmaksu on vuosijäseneltä 25 euroa ja ainaisjäseneltä 250 euroa. Yhteisö- ja kannattajajäsenmaksu on 250 euroa. Seuralla on tällä hetkellä noin 1 050 jäsentä.

Turun yliopistosta vasta valmistuneet ovat vapaita vuosijäsenmaksusta tutkinnon suorittamisen jälkeisen vuoden.

Apurahansaaja Annika Fagerholm kuvattavana yliopistomäellä.
  • Liity jäseneksi

• Turun yliopistosta vastavalmistuneille ensimmäinen jäsenyysvuosi on maksuton.

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
  • Muuta tietoja

• Vanhat tiedot

• Uudet tiedot

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
  • Tilaa uutiskirje

#mc_embed_signup{background:#fff; clear:left; font:14px Helvetica,Arial,sans-serif; }

Haluan tilata Yliopistoseuran sähköisen uutiskirjeen.

Tilaamalla uutiskirjeen saat kutsuja seuran tapahtumiin sekä viimeisimmät kuulumiset. Seuran uutiskirje ilmestyy 2-5 kertaa vuodessa.

* indicates required

Myyntituotteita ostamalla
tuet seuran toimintaa

Yliopistoseurassa on myytävänä adresseja, solmioita, huiveja sekä Turun yliopiston historiaan liittyvää kirjallisuutta.

Tuotteita voi tilata tai ostaa seuran toimistosta laskulla. Tilauksen voi tehdä puhelimitse tai sähköpostitse yliopistoseura@utu.fi. Lasku tulee
lähetyksen mukana tai sähköpostitse. Tuotteen voi noutaa sopimuksen mukaan seuran toimistolta (Henrikinkatu 10, Turku). Jos tuotteet toimitetaan postitse, lisätään hintaan postimaksu.

Tutustu myyntituotteisiin →