Vuonna 2019 apurahan sai Tommi Kärkkäinen ja Essi Vekki.

Valto Takalan rahastosta apurahoja Turun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille

Turun Suomalainen Yliopistoseura julistaa Valto Takalan rahastosta haettaviksi apurahoja 2.11.–30.11.2020. Apurahat on tarkoitettu opintojensa loppuvaiheessa oleville Turun yliopiston perustutkinto-opiskelijoille. Jaettava apurahasumma on noin 30 000 euroa. Yksittäisen apurahan suuruus on 1 000 euroa.

Hakemus laaditaan sähköiselle lomakkeelle, jonka linkki löytyy Yliopistoseuran sivuilta. Ennen hakulomakkeen täyttämistä on suositeltavaa, että hakija lukee seuran sivuilta löytyvät vastaukset yleisimpiin apurahoja koskeviin kysymyksiin.

Päätökset apurahoista tehdään maaliskuuhun 2021 mennessä, jolloin myönnetyistä apurahoista ilmoitetaan apurahan saajille.

Kysymykset ja yhteydenotot sähköpostitse koordinaattori Eeva-Maria Soikkanen, yliopistoseura@utu.fi