Arcanum on peruskorjattu humanistiselle tiedekunnalle, joka on edellisen kerran ollut saman katon alla Turun yliopiston ensimmäisessä päärakennuksessa Phoenixissa.

Osallistu 24.4. kevätkokoukseen ja tutustu samalla peruskorjattuun Arcanumiin

Yliopistoseuran kevätkokouksessa maanantaina 24.4. klo 18.30 esitellään vuoden 2022 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä tilintarkastajien lausunto. Kokouksessa on asialistalla myös tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen hallituksen jäsenille.

Kokous pidetään humanistiselle tiedekunnalle peruskorjatussa Arcanum-rakennuksessa, Black Box-tilassa. Osoite on Vatselankatu 2.

Kokouksen yhteydessä pääsee tutustuaan Arcanum-rakennukseen, jossa taiteen, historian, kulttuurin ja kielen tutkijat ovat päässeet saman katon alle. Näe miten tilat edistävät yhteisöllisyyttä sekä tukevat tutkimusta ja oppimista. Tutustumiskierroksen rakennukseen vetää professori Marja-Liisa Helasvuo. Opastus lähtee Arcanumin pääovelta klo 17.00 ja kestää 30 minuuttia.

Ilmoittaudu Arcanumin opastuskierrokselle täältä.

Klo 17.30 voi osallistua Rami Mähkän luennolle. Lisää tietoa täältä.