Syyskokouksen yhteydessä rehtori Jukka Kola kertoo millainen Turun yliopisto on vuonna 2030

Turun Suomalaisen Yliopistoseuran syyskokous pidetään maanantaina 23.11.2020. Ennen syyskokousta Turun yliopiston rehtori Jukka Kola puhuu aiheesta ”Turun yliopisto vuonna 2030”. Hän avaa yliopiston uutta strategiaa: miten Turun yliopisto rakentaa rohkeasti ja vastuullisesti yhteiskunnan hyvinvointia ja kestävää tulevaisuutta 2020-luvulla. Kolan osuus alkaa klo 17.15.

Klo 18.00 alkaa varsinainen syyskokous, jossa käsitellään vuoden 2021 toimintasuunnitelma, talousarvio ja tilintarkastajat. Kokouksessa vahvistetaan myös liittymis- ja jäsenmaksu, valitaan hallituksen sekä neuvottelukunnan puheenjohtaja ja jäsenet erovuoroisten tilalle.

Tilaisuus järjestetään Turun yliopiston päärakennuksessa, Tauno Nurmela -salissa (Vesilinnantie 3). Rehtori Kolan osuuteen ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet, mutta koronatilanteesta johtuen saliin otetaan enintään 50 henkilöä. Tilaisuuteen voi osallistua myös etäyhteydellä.